“Un angajator de succes este cel care va folosi interviul de angajare nu doar ca o metodă de evaluare, ci şi ca metodă de a «vinde» locul de muncă potenţialilor angajaţi”, declară Ioan Simu, General Manager al Mercury Research.
Conform studiului “Cei mai iubiţi angajatori din România”, derulat de Mercury Research împreuna cu Danone România şi Inspire Business, înţelegerea şi sprijinul între colegi, dotările companiei, seriozitatea (respectarea promisiunilor legate de salariu, plata la timp, beneficiile extrasalariale, sarcinile alocate şi fişa postului) sau soliditatea financiară a companiei reprezintă elemente importante pe care angajaţii le iau în considerare şi pe care angajatorii ar fi util să le sublinieze.
“Rolurile s-au inversat, angajaţii îşi aleg jobul, iar interviul de angajare este din ce în ce mai mult un test pentru angajator” a mai spus Ioan Simu, General Manager al Mercury Research.
Care sunt concluziile acestui studiu, aflaţi aici.